lørdag den 30. juli 2011

Krysters Kartel

Som lykkelig og Godtroende "foragtede" Jeg tidligere denne "Shit-Com"-Serie.

Plat, fordummende og negativt tænkende TV-Fylderi !-tænkte Jeg.

Men lige præcis Idag har Jeg set - og forstået nøje -, hvorfor Disse groteske og morbide Indslag I andre Sammenhænge kan fremstå som forstandige og måske af denne Årsag bliver udsendt netop på denne allersidste Fredag i Måneden.

Heri halshugges og kropsparteres dagligdags og trivielle Begivenheder, som snedigt kommer til at intimidere den overordnede Retfærdigheds Sans og Magtbrynde i Forhold til Ens selvvalgte Livsholdninger og Behov.

Svinehunden render frit rundt og flænser i slapt og løst Kød.

Irenes Hjerte arbejder desværre lige nu ikke helt så flittigt på Grund af de sidste 24 Ugers Epirubicin Behandlinger.

At hendes overordnede Arbejdsleder i Aarhus Kommunale Biblioteksvæsen efter Irenes 35 Års Ansættelse ikke længere vil vide af Hende, på Grund af Manglende Sikkerhed omkring Diagnosticeringen af Hendes fremtidige Cancertilstand,varsler ilde om kommende Massefyringer af Personale i Personlig Krise.

Irene modtog med Posten sin Fyreseddel i Dag.

Chefen har med velberådet Hu valgt at gå på Ferie, og overladt Henrettelsesproceduren til Eksekutionsnævnet : CØP.

Jeg føler Mig opmuntret til herefter at tie Krysteren ihjel!

Barsel, Psykisk Stress og Livstruende Sygdom vil i ÅKB efterfølgende og fremover medføre en omgående Afskedigelses Overvejelse i Ledelsen.

Svækket ? - Søg dække !
- Blodhunden er løs -

2 kommentarer:

Karina sagde ...

Jeg forstår din vrede!
Det er grotesk at samfundet behandler syge mennesker på den måde, specielt når man har været ansat i 35 år.
Jeg føler med jer begge, selvom det næppe er en stor trøst...

KH

Alkymisten sagde ...

Kære Karina,

Jeg tror ikke på, at de "udviklede" Samfund i vores Verden nogensinde vil kunne finde Balance mellem Svækkelse og Udvikling.

Det, der er sket, måtte jo ske på et eller andet Tidspunkt.

Det er Måden, det skete på; den ubetænksomme og dårlige Timing samt Ligegyldighden, Jeg tænder af på.

Erhvert Liv rummer store usete Kvaliteter !

Tak for din Medfølelse.